onsdag, december 15, 2010

Dag 3 - Mina föräldrar

Ja klämmer in dag 3 in emellan allt annat i mitt liv.

Mina föräldrar
Ja dem skilde sig när jag var 8år efter 14års äktenskap.
Min mamma Maggan är en före detta frisör som nu jobbar administrativt då hon har fått reumatism. Hon är ni gift med Lasse som funnit i våra liv under dem senaste 10 år eller så och han är verkligen en toppenkille!
Min pappa Tom är industriarbetaren som går sin egen väg. Gillar andra inte det så, screw them ;) Jag har alltid varit pappas flicka men sällan kommit överrens med hans nya kvinnor. Inte som att han byter varje vecka men sen skilsmässan har han haft 4st iaf.
Mina föräldrar ställer alltid upp för mig och min bror och även fast deras prioriteringar ibland kan anses som konstiga så finns dem alltid där när man verkligen behöver dem.
Jag älskar mina föräldrar!

Inga kommentarer: