onsdag, december 15, 2010

Livet springer ifrån mig just nu.
Mina barn växer för snabbt!
Pengarna tar slut way way to fast...
Beslut fattas och min hjärna hänger inte med.

Vi la igår första budet på bostadsrätten som säljaren tyckte var för lågt men han var iaf positivt inställd till o vänta på att vi fått sålt vårat hus. Vi är beredda o lägga högre bud men vi måste först vänta o se vad vi kan få för vårat hus. Därför kommer vi invänta att mäklaren varit här på fredag innan vi lägger ytterligare ett bud.
Det känns bra då vi mer o mer känner att detta hus bara kostar oss pengar, men som jag skrivit innan så är det så mycket som måste klaffa innan vi har flyttat. Vi måste få ut tillräckligt med pengar för det här huset annars är det ingen mening! Kan vi få ett okej utgångspris som någon dessutom är villig o ge så skulle jag andas ut lättat. Men nu är det för mycket...

Inga kommentarer: