torsdag, december 02, 2010

Jobb avklarat

Veckans arbete på utsidan hemmet är avklarat men nu blir det till o göra typ samma saker fast hemma så själva arbetet är inte över även fast den betalda tiden är det... Men är som vanligt då. Har varit en lång dag idag även fast den kortades ner med en timme av C fastän jag får betalt för dem antal timmar jag skulle ha jobbat. Men hon tyckte nio var lite sent så jag fick gå vid åtta :)

Har efter jobbet idag tagit mig ett bad. Så skönt! Fattar inte att jag inte gjort det innan :) Känner mig piggare o mer avslappnad nu. Har även tryckt i mig lite mat så känner mig rätt fräsch trots en tidig morgon och lång jobbdag.

Imorgon väntar alltså städning på hemmaplan. Sen kanske Pennan kommer, om hon inte gör det så kommer jag ta med mig killarna in till stan, går till bibblan, köper lite pyssel på bokia, kanske leker i parken och så handla. Men vi får se vad som händer. Första prioritet har städningen och sedan mina killar, känner mig som en kass mamma som inte gör något rolig med dem utan sitter vid datorn eller tv:n för jämnan... Kanske inte riktigt är så då jag grejar mkt, men jag är rätt dålig på att leka... Så ska försöka pyssla imorgon med dem iaf.

Inga kommentarer: