måndag, december 06, 2010

Idag har jag fått sovmorgon. Konstigt men dem dagar då jag sover längre är nästan svårare o gå upp ur sängen än när man vaknar med barnen. Huvudet blir segt som kola och man har noll energi till nåt. Ja jag har sovit för länge! Tydligen behöver min kropp inte mer än 6-7timmars sömn.

Nåja jag har iaf snart tvättat 3 maskiner tvätt, limmat fast en list i köket, städat huset och fått fixa fram en sladd till frysen vi har här uppe. Satte på frysen o nu har den stått o pipit i tja ca 1½ timme. Låter som en lastbil som backar i Jamies rum hela tiden... Den borde ju snart bli kall tycker man, för det här håller på o göra mig tokig!

Hade tänkt göra julgodis med killarna men har inte energi kvar till det längre. Eller tålamod...
Vattengympa blir det nog inte heller idag, Emma skulle jobba o jag vet inte om jag ids åka dit själv... Är dessutom världens dimma här ute så vem vet, jag kanske kör vilse?!

Nä lixom allt annat så står det sill i huvudet idag... Så jag utgår!

Inga kommentarer: