tisdag, januari 14, 2014

Så jävla typiskt, man tar ett steg framåt bara för att få backa två steg. Har känt mig lite ensam i samband med att helgens planer blev inställda och gårdagens pga min feber så imorse när Ulrika frågade om vi ville komma på middag och filmkväll så blev jag jätteglad. Men sen så upptäckte jag här för en stund sen att Alex återigen har feber så det blev inget med det... så himla typiskt :( men har hunnit med o skriva inbjudningar till kalaset med Liams mamma idag innan febern upptäcktes, så nu är det förberett inför Jamie och Liams kalas den 7 feb! Dem ser fram emot det så mycket! Det värmer mitt hjärta! Sen får vi se om det blir något mer kalas för barnen, man vill ju inte beröva dem på kalas samtidigt som Mollie är så liten att hon är nöjd med det firandet hon fick på sin födelsedag o dagarna innan. Och Jamie får ju ett stort kalas så han klagar nog inte. Plus att jag tänkte att vi skulle gå på lekland med fam B på hans födelsedag när dem är här nere så han får nog allt han behöver ändå. Dock hade vi planerat ett ha ett annat kalas men vi får se hur det blir... Är ju så ruskigt dyrt med kalas hit och dit också...

Annars idag har här blivit städat och tvättat och handlat det som inte fanns på morrisons häromdan. Pelle har åkt och vi är helt alena. Får se om det blir en tuff eller rolig vecka... Jag går med inställningen att vi ska ha en rolig vecka iaf, mysiga filmkvällar till helgen med lite strandhäng om vädret tillåter. Kanske åka hem till Fam O i sotogrande till helgen också. Annars är det ju vardag där jag dessutom behöver jobba lite. Får se hur det går...

Bekvämaste platsen i soffan?

Kramar sjuk brorsa!

Inga kommentarer: