fredag, januari 31, 2014

Lugn fredag

Idag kör vi en hemmadag, det regnar ute och ingen är direkt sugen på att gå ut. Ja för pojkarna är lediga från skolan idag pga planeringsdag eller något liknande så vi får en långhelg. Så vi har pysslat, pojkarna blev riktigt kreativa och höll på länge vilket var roligt att se :) Mollie blev grön både i ansikte och hår så hon fick bada en stund, hon är verkligen en fisk i vattnet! Så olika dem kan vara barnen :)
Sedan har jag även hunnit med att städa och gå igenom den stora kassen med kläder till Jamie som Ulrika kom med imorse. Jag har inte så lite tur som har vänner med äldre barn som ger mig massa saker! Tror inte jag behöver köpa nåt mer än badkläder, underkläder och pyjamasar till Jamie förrän han fyller typ 9-10 ;) Himla bra! Tack snälla Ulrika!
Förresten har den onda halsen blivit bättre, gör fortfarande ont men inte i närheten av hur ont det gjorde igår. Så slapp gå till doktorn!


Passionerad konstnär

Pysslar

Alex

Snygg frisyr i badet

Min lilla fisk

Tvättar ansiktet?

Inga kommentarer: