onsdag, januari 22, 2014

Äntligen hemma!

Ja nu var han hemma, mannen i mitt liv, och gud så skönt det är!
Igår var vi till Marbella och hämtade honom, jag, Mollie och Alex. Men först hälsade vi på hos Hanna, Viggo och Ines, det var himla mysigt och jag inser hur mycket jag saknar dem! Jamie han hängde hemma hos Liam istället.
Idag har jag sovit, oj så jag sov, vaknade kl 11!! Fina Pelle ville låta mig sova ikapp :) Sedan har vi varit på stan och köpt presenter till Jamie så nu ska jag bara få köpt presentpapper så jag kan slå in allt så fint innan den stora dagen :) Jag har även lunchat med Trine och Joakim vilket var trevligt. Hann med parken en stund också när jag hämtade hem barnen innan jag kom hem och satte mig här. En intensiv dag må jag säga, men jag är helt degig i huvudet, för mycket sömn är ingen höjdare det heller...
Nu ska jag fixa middag och ikväll blir det mys med vin och chips med älsklingen :)


Paus i shoppingen

Inga kommentarer: