torsdag, januari 16, 2014

It looks like a movie day today

Regnet öser ner och man blev inte så lite blöt av att ta Jamie till skolan. Jo för Alex vaknade med feber igen, kollade tempen och han hade 38.3 så han fick ju snällt gå med hem igen. Mollie var den enda jag tvingade på både regnjacka och regnbrallor och hon var den enda som inte behövde ett torrt ombyte när vi kom in... Stackars Jamie som får gå i sina blöta byxor idag, men då kanske han lär sig att ta på regnbrallorna när mamma säger till... Mina regnbyxor är jag inte helt hundra på var dem är och det var inget alternativ att tömma garderoben i morgonstressen så jag fick överleva.
Hur som helst så har vi här på morgonen gått igenom filmutbudet och hittat massa nya filmer som Alex vill streama så det verkar bli en filmdag idag. Själv är jag rätt rastlös så ger mig nog på den där garderoben strax så jag håller mig torr när Jamie och Liam ska hämtas :) Fördelen med sjuka barn så man blir hemma hela dagen är att garderober och andra utrymmen blir ordentligt genomgått av rastlösa morsan, haha!

Oh rainy day

Mollan myser

Alex

Filmtittande

Inga kommentarer: