måndag, januari 13, 2014

Bättre nu

Hola, idag mår jag mycket bättre även fast det inte är 100%,och jag har fortfarande ingen direkt matlust. Jag har väl inte direkt fått i mig så mycket idag... Dock sitter jag och smuttar på en milkshake, ja alltså ingen riktig utan det är en gå-ner-i-vikt-shake som man blandar ut med mjölk. Lite fler kalorier än dem andra shakes men mkt godare än dem andra shakes då det faktiskt smakar som en riktig milkshake! Smidigt dagar som denna då man inte direkt vill äta något, eller för att faktiskt gå ner i vikt, något som jag behöver göra. Att byta ut något mål mot en sån shake då och då passar mig utmärkt då jag är lite velig i maten och inte uppskattar mat som inte är lagad... tex frukost.

Har väl inte så mycket o skriva om i övrigt, jag har fått plockat här hemma och bytt lakan i samtliga sängar, bara dammsugning kvar men får se om jag orkar med det senare eller om det får vänta till imorgon. Får ju försöka o ta det lugnt så inte febern kommer tillbaka. Vill gärna hålla mig frisk nu när Pelle är iväg så var väl tur i oturen att det bröt ut helgen innan han åkte.


Jamie och Liam spela Jamies nya spel Skylanders

Smiletrollet Mollie

Inga kommentarer: