onsdag, januari 08, 2014

Jag sitter och skriver massa texter om mobilskal och börjar känna mig sjukt påläst på olika storters skal, utan att jag ens vill det. Jo för jag har fått mig ett litet extraknäck, jodå ett till. Nöden har ingen lag och pengar växer inte på träd så in emellan skolhämtningar och nattningar så skriver jag texter som ska göra att olika sidor hamnar högre upp i ranking hos Google. Ett hjärndött jobb som inte ger mig så mycket rent intellektuellt, men det känns ju alltid gott att kunna bidra med lite pengar in! Jag har deadline idag och försöker verkligen fokusera och skriva bra och varierande texter men till och med dammsugning låter roligare... jag satt hela kvällen igår och skrev och kommer få sitta ett tag till innan jag är klar.

Annars behöver jag fortfarande dammsuga, något jag alltid skjuter på in i det längsta... Och så har jag ett möte i eftermiddag som jag inte vill missa!

Inga kommentarer: