lördag, januari 11, 2014

Familyday

Ah, när familjelivet är som bäst, jag bara älskar dagar som den här! Jag startade dagen med att gå upp och baka lite bröd, det blev okej men inte riktigt som jag tänkt mig, nästa gång vet jag dock hur jag ska göra för att det ska bli top noch :) Sen så vart det lite film och tv-spel innan pappan i familjen väcktes och vi gav oss ut på stan. Det blev shopping av skoluniform, lampor, inbjudningskort och sen så handlade barnen leksaker för sina födelsedagspengar. Det blev även ett frisörbesök för grabbarna innan vi fortsatte bort till Morrisons där vi fikade innan vi handlade mat. Blev så mycket mat att P fick gå o hämta bilen medan vi andra handlade det sista. På vägen hem passade vi på att göra lite bilvård, köpa olja, lufta däcken o fylla på spolarvätska. Så en mysig dag i solen samtidigt som vi gjort mycket nytta och alla har varit på gott humör! Perfekt liksom! Och jodå när solen är framme här nere så är det varmt och skönt, har väl haft ca 20 grader skulle jag gissa och man hade lätt kunnat gå i t-shirt i solen även fast vi är rätt försiktiga med sånt då skuggan inte är så varm.
Nu ska vi strax fixa lite taco och sedan blir det nog någon film med lite chips o dipp!



Coola Jamie
Mollie balanserar


Mina fina!

Alex

Jamie

Jag, färgade håret igår, trodde färgen skulle skifta i lila men vart mer rött, nåja, ser helt ok ut

Jag o älskade gossen

Åkte runt the rock hem, här i catalin bay

lite vågor på havet idag

The rock

Inga kommentarer: