torsdag, januari 09, 2014

En bula

Sedan en vecka tillbaka har jag haft en ömmande bula i mitt bakhuvud. Min först tanke var att det skulle kunna vara en finne, ibland får jag det i nacken, dock aldrig fått det så högt upp innan. Men den har liksom inte utvecklats. Sen kom teorion om att jag hade slagit i huvudet i nåt utan att komma ihåg det, alltså behöver ju inte ha varit nåt allvarligt. men då borde väl den ha gått tillbaka och inte varit lika öm längre? Fantasier om hjärntumörer har härjat lite i mitt huvud men som jag har förstått det så sitter dem inne i huvudet, inte utbuktande :) Hur som helst är det himla irriterande för varje gång jag rör vid den så startar jag en huvudvärk eller öronvärk, den sitter nämligen en bit bakom mitt vänstra öra. värken sitter i länge och ligger jag fel på natten så vaknar jag med denna värk. Det börjar bli rätt jobbigt men då jag ändå har en tid inbokad hos läkaren på onsdag (pga hjärta och knä) så ger jag det en stund till att bli bättre utan vidare undersökning. Vore ju pinsamt o ha bokat en tid för bara det om det visade sig vara en finne...
Hur som helst, någon som har en teori om vad det kan vara?


Inga kommentarer: