måndag, januari 10, 2011

Movie

Känner mig riktigt risig i magen. I lördagskväll efter att vi ätit så fick jag magkramper och blev kass i magen. Sen hände inget mer. Men igår när vi kom hem och vi åt mellanmål så kom kramperna igen och jag blev sittande på toa. Efter det vaktade jag vad jag stoppade i mig, åt någon smörgås igårkväll och magen gjorde uppror. Så idag har jag ätit en nutrilettbar och en youghurt på hela dagen och magen känns fortfarande instabil... Det är rätt irriterande men jag mår bra i övrigt iaf :)

Idag har jag inte gjort så många knop, sov till 11 vilket var underbart och sedan såg jag på en film. Halkade ut på vägarna för o hämta killarna och hängde sen lite tvätt. Nu funderar jag på vilken film jag vill se :) Har haft kungligt tema på filmerna så här långt, mysigt!

Idag börjar vattengympan och det ser jag fram emot!
Skaka fläsket i vattnet!

Inga kommentarer: