lördag, januari 08, 2011

Jag bäddar för besvikelse då jag verkligen hoppas på denna bostadsrätt som vi funnit. Men det finns alltid en hake så kommer väl skita sig även denna gång... Måste iaf intala mig det för hur ofta hittar man ställen som klickar? Ja rätt så ofta kan det verka, men detta känns bättre än Ucklum! Och vem vet vad annat som kommer bli tillgängligt? Suck, analysera mera... det hjälper ju inte!

Idag skulle jag ha mött bästaste Maribel på torp men regn på is gör det svinigt halt så vi valde o stanna hemma. Dock blev det ett långt telefonsamtal. Har verkligen saknat dig Bell!
I övrigt har jag inte gjort mkt idag. Spelat spel med Jamie, sett massa på Brothers and sisters och är nu inne på sista avsnittet, har på ett dygn sett den halva säsong jag hade hamnat efter... Skulle ha väntat ett tag till ;) Men får bli universe imorgon då!
Jag har klarat av o fixa middag idag också, improviserad kyckling som blev väldigt god! Kul o laga lite mat på improvisation igen, var länge sen jag hade någon inspiration till det. Känns som att jag har tappat inspirationen till livet och att denna flytten håller på att få mig tillbaka! Iaf mår jag ganska bra nu även fast jag känner mig pressad att hitta något nytt och att ha råd med handpenningen på eventuellt boende. Blev inte över riktigt lika mycket av o sälja huset som man skulle kunna tro eftersom vi lagt så satans mycket pengar på detta jävla hus... Well det löser sig nog.

Nu ska jag se klart o sedan sova, hörs!

Inga kommentarer: