söndag, januari 23, 2011

Knäpp

Sitter o gör två saker samtidigt som båda är rätt så svåra, det ena är att inte hoppas för mycket på den bostadsrätten för då kommer jag bara bli för besviken och den andra är att jag försöker undvika o sätta på ytterligare ett avsnitt med Greys anatomy. Det är sjukt men jag kan inte behärska mig med serien, den är jättebra MEN jag lever mig in i serier som den till den milda grad att jag själv mår dåligt när deras relationer knakar... Jag är nog rätt knäpp men det var samma med One three hill som jag kolalde på under en period, den var jättebra men dem var otrogna, kära o olyckliga hela tiden och jag pallade inte av o se det så. Kunde dem inte få vara lyckliga mer än något avsnitt i taget innan allt gick åt skogen igen? Det är samma med Greys anatomy plus att det är massa hjärtoperationer o annat som bara ger mig dåliga minnen. Så jag har bestämt mig för o ta en paus med den serien, jag pallar inte o se den så här intensivt. Får ta något avsnitt i taget senare men den får inte ta över alla mina känslor. Jag vill inte ligga o tänka på deras liv när jag ska somna, det är ju mitt liv jag ska fundera över!
Nu tycker ni nog alla att jag är superknäpp, haha, och det är jag kanske, men jag ser det iaf själv :D

En annan dum sak jag hela tiden håller på o gör, det är o möblerar lgh på kristinedal, det är som att be om bli besviken! Och jag planerar för hur man med minsta möjliga penning ska få den lite modernare o trivsammare.
Jag bara vill ha den nu!!

Inga kommentarer: