måndag, januari 10, 2011

kortfattat 2010

Såg denna hos Ellinor och även fast det är lite sent så tyckte jag den va skoj så snodde den :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Tränad sjukgymnastik, började på gym
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inga löften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja min storebror fick en fin liten flicka!
4. Dog någon som stod dig nära?
Nja, min mans mormor
5. Vilka länder besökte du?
Belgien
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Bättre ekonomi, fler resor, en bebis
7. Vilket/vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
11 februari då jag opererades och 21 dec då jag blev faster!
9. Största misstaget?
Vet inte
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hjärtoperation och skadat knä
11. Bästa köpet?
Våran bil!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Dräneringen...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina barn som är finast! att jag klarade operation
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Hero of war med rise against
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
svårt o avgöra
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat Sandra
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ätit mig tjock
18. Hur tillbringade du julen?
I stockholm hos mina fina svärföräldrar
19. Blev du kär i år?
Nej, jag har redan min kärlek!
20. Hur många one night stands?
Nada
21. Favoritprogram på TV?
som går på tv? Nikita
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Öm hatar är ett starkt ord, svaret är nej
23. Bästa boken du läste i år?
Oj, det kan jag inte säga på rak arm
24. Största musikaliska upptäckten?
Rise against
25. Något du önskade dig och fick?
Leva längre, ett jobb
26. Något du önskade dig men inte fick?
En bebis
27. Årets bästa film?
Oj kan inte välja en, vet inte om jag sett några så jättefantastiska
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Målade fönster vill jag minnas
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite viktnedgång och lite mer pengar
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Sjukhusskjorta?! :)
31. Vad fick dig att må bra?
Min man och mina barn!
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Det vet jag inte
33. Vem saknade du?
Sandra
34. De bästa nya människorna du träffade?
Sjuksköterskan på intensiven som satt o pratade med mig under natten efter operationen då jag mådde riktigt kasst!
35. Planer för 2011?
Flytta till Stenungsundsområdet, kolla över min framtid, jobba, vara frisk, kanske få en bebis till, komma närmare min familj!

Inga kommentarer: