söndag, januari 02, 2011

Första Söndagen 2011

Här har ni mig, Veckans städtant! Haha, känns så iaf. Idag har jag dessutom målat. Skulle ha hjälpt Emma med flyttstädning imorgon men tack o lov hade dem hunnit nästan klart idag så jag slipper det! Blir till o putsa fönster här hemma ist. Och plocka undan en massa grejer i hyllor o skrivbord som gör att det ser rörigt ut.

Ikväll har jag betalat räkningar och vi överlevde ytterligare en månad! Känns skönt men är tungt o behöva pussla ihop det varje månad. Men har fått besked från A-kassan så nu borde pengarna börja strömma in, speciellt så snart jag börjat kunna fylla i kassakort på nätet. Men dem måste ju vara superkrångliga o kräver att man ska skicka in skriftligt besked. Ingen e-legitimation här inte... Så nu ska jag skriva ut papper så jag kan få det här ifyllt!

Jamie har blivit en stor kille nu och vi övar ofta på siffror och bokstäver på hans initiativ. Det är så roligt o se barnen växa och utvecklas!
Alex börjar också bli en stor kille, verkligen inte mammas bebis längre. Han talar mycket och långa meningar och allt kan han själv... iaf tror han det :)
Gud jag älskar mina killar så mycket, det finns ingen kärlek större än den man har till sina barn!

Inga kommentarer: