torsdag, januari 13, 2011

Glad

Snacka mina grabbar blivit sjusovare :D 8.25 ville Alex gå upp och tur var ju det! Var ju bara o göra välling, ta på oss kläder och gå ut o skrapa bilen. 10 minus var det ju ute också minsann...
När jag kom hem satte jag på en film åt Jamie, han föredrar numer o ha filmerna på engelska! Så jag tror att han rätt snart är dubbelspråkig, eller iaf hoppas jag det :) Kul iaf att han väljer det framför o se filmerna på svenska.

Alltså det är sjuk hur mkt ett beslut kan påverka hur man mår. Jag känner mig lyckligare och friare än någonsin innan sen vi tog beslutet o flytta till sts. Jag insåg inte innan hur gärna jag ville detta, men hela min kropp skriker "jaaaa" nu när beslutet är taget :D
Och nu så har kärleken till bostaden på Kristinedal vuxit fram. Den är faktiskt perfekt i storlek och man kan renovera det viktigaste hyfsat billigt om man bara anstränger sig. Området är perfekt med närhet till allt man behöver! Så lutar väl kanske åt ett bud där...
Jag känner mig upprymd och glad :)
Life has returned! Kanske just därför min blogg blir tråkigare o tråkigare... Ägnar mig åt o leva livet ist för o skriva om det ;) Fast inte helt...

Inga kommentarer: