måndag, januari 31, 2011

Måndag igen då

Så har förkylningen slagit till mig med full kraft igen, Snoret rinner och jag har knappt någon röst så ont i halsen har jag. Funderar på o ringa VC o be dem ta halsprov. För mår jag så här kan jag inte jobba onsdag o torsdag som det är tänkt... Och just nu behöver vi verkligen pengarna så vore bra om jag kunde jobba!

Har fått börjat packa lådor nu med, 5 packade o nästan klara :) Bokhyllan i vardagsrummet ser väldigt naken ut. Jag håller också på o sortera ut massa gamla leksaker som aldrig används längre eller som är trasiga...

Kalaset blev av som planerat igår iaf, vi gick upp till vindskydden i fjälla och grillade korv som Jamie ville. Det var jättetrevligt även fast vi inte var fler. Frisk luft o lite friluftsliv var precis vad jag behövde och barnen med tror jag! Tog ett tag o få fyr på elden men sen blev det bra glöd och vi åt upp alla korvar vi haft med oss :) Jamie var hur nöjd som helst så tror inte vi behöver bry oss om o sy ihop ett annat kalas. Är ju alltid vi föräldrar som gör saker större än dem är!














Inga kommentarer: