måndag, februari 22, 2010

Underbart med barn!

Blir så varm i hjärtat av o se "familjen annorlunda", dem har så många barn och är så kärleksfulla! Jag skulle också vilja ha stor familj, okej 10 ungar är lite överdrivet men 4-5 vore ju trevligt :) Min kära make håller dock inte med på den punkten ;) Men som han sa nu i serien, får alla deras barn 8 egna barn var så har dem 80 barnbarn :O Ja lite fjantiga är dem nästan i serien nu haha.
Men alla dessa barn får mig bara o tänka på mina fantastiska prinsar.
Häromdagen sa Jamie att han ville han pannkaka varvid vi svarar att dem var slut för vi hade ätit det nån dag innan. Näää säger Jamie inte mjölken slut, inte ägg slut, inte mjöl slut o inte socker slut. Så ungen rabblar nästan receptet på pannkakor och konstaterar att vadå slut, vi har ju ingredienserna! Fantastiska kille!
Och Alex han kan prata han med, och gör det massor :)) Fast han kallar alltid mig för pappa och Pelle för mamma, lite förvirrad!
Älskar mina prinsar såååå mycket!
Det är underbart med barn, åh mitt hjärta svämmar över!

1 kommentar:

Fredrika sa...

Haha, härligt med barn! =) Gillar också programmet. Kram