torsdag, februari 18, 2010

Blommor! Vänner! Barn! Kärlek!

Idag när vi stod och lagade mat som bäst så knackar det på dörren, ett blomsterbud med blommor till mig! Jodå våran partner Victor hade beställt blommor och skickat till mig för att jag har opererats! Så himla gulligt, verkligen en gest jag uppskattar och blir superglad för! Superfina blommor också :D

I övrigt idag har jag på ett underligt sätt blivit medveten om att jag har fantstiska vänner!

Alex har dessutom kapitulerat, han är mammas kille igen, underbaraste ungen! Ja och Jamie är väldigt tydlig med att visa att han ogillade att mamma var borta. Kommer ofta och vill ha kramar o berättar att han älskar mig ♥

Så det borde vara en bra dag men jag fortfarande en sticka i foten som jag håller på att dra ut, metaforiskt då... Men nu ska den snart vara ute så jag kan njuta av alla härligheter livet har serverat mig med!
Jag har ju finaste mannen i världen som jag älskar så mycket och som älskar mig. Han är lite väl upptagen av OS för min smak men det kan jag leva med ;)

Inga kommentarer: