onsdag, februari 24, 2010

Onsdag... smärtans dag?

Håller på o säga adjö till SG1 vilket är lite sorgligt, vilken serie ska jag se härnäst? Jag är sådan här person som gärna lever mig in i serien till den graden att jag tycker mig vara en av huvudpersonerna :) Så jag kommer sakna mina "kompisar". Fördelen med en serie är att man kan se den igen! Därför har jag sett "Charmed" så många gånger, för jag älskar dem tjejerna! hehe

Den här dagen har inte varit jätterolig, gör så ont i rygg och sår.
Sen så tog jag ju stygnen vilket innebär att lite sår blev upprivet då tråden drogs ut... Men jag är stolt över mig själv. Fjantade mig inte alls utan lät henne bara göra det. Det ena såret kände jag inget men på det andra hade hud växt över tråden... Ja men det gick bra ändå, lite smärta bara.
Men har varit hyfsad dag ändå, har ju fått komma ut ur huset en sväng! och sovmorgon är aldrig fel!
Vi tog en lasagne ur frysen som jag tydligen gjorde någon dag efter att vi ätit taco för det smakade mer tacopaj :) Men var rätt okej ändå! bara inte vad vi hade väntat oss...

Mitt liv är rätt händelselöst just nu så har inte så mycket o skriva om. Så det blir mest gnäll över smärta osv.

En rolig sak är att jag har fått mer blommor med bud, från Camilla o Rickard denna gången. Jätteroligt är det o få massa vackra blommor! Roligt när folk tänker på en!

Nej fy satan vad jag är uttråkad!
Måste komma på något att underhålla mig med här hemma!

Me and my love

Inga kommentarer: