onsdag, februari 24, 2010

Gnäll

Det är helt sjukt, igår natt sov jag i en så konstig ställning att ryggen är helt messed up! Att gäspa eller andas djupt gör numer ondare i ryggen än vid bröstbenet där det för övrigt också gör ont... Inatt tog jag den ena värktabletten för o slippa smärta och svettningar. Halv fyra fick jag ta dem andra tabletterna också för jag kunde inte röra mig utan att det kändes som att nån högg mig i ryggen. Smärtan gick bort någorlunda så i ett bad av svett fick jag iaf sovit. Sen gav min älskling mig lång sovmorgon så jag känner mig nästan mänsklig just nu... nästan!
Som om det inte var nog så gör mitt sår ont, mina bröst som är för stora hänger ju lixom i den huden och BH är ju inte o tänka på med tanke på sårets location... Irriterande är det att såret läkt på den översta delen men mellan brösten så är det fortfarande ett sår... suck!

Ska ta stygnen på dränaget idag, det gör mig nervös. Allt med att nån ska röra såret gör mig nervös och lätt illamående. Men jag ska bara ligga där, blunda hårt och låta dem få det gjort så jag kan låta det läka o glömma alltihop!

Inga kommentarer: