lördag, februari 06, 2010

Ganska tillfreds idag trots att Alex hållit låda hela jävla natten. Eller iaf nästan, många timmars sömn blev det inte. Han har åkt på en förkylning, antar att det var den som spöka inatt.
Sen så blev Johans tåg väldigt försenat så han damp ner vid 2-tiden inatt, hunden skällde som besatt...
Men jag segade mig upp halv åtta iaf med barnen, men en tröttmössa var jag och är jag.
Barnen lekte mest med sin farmor o farfar som dem så snällt väckte så jag halvsov framför tvn.
Vid tio gick dem ut och jag väckte Pelle. Det blev att jag o Pelle spelade wow medan dem var ute med barnen, riktigt lyxigt :) Sen så vart det lunch och efter det har Pelle o Anna åkt skidor, Johan och Jamie skottade och fick igång volvon, Alex sov och jag har tagit ner tvätt och allmänt grejat inne.

Inga kommentarer: