måndag, februari 08, 2010

Så mkt som bubblar i skallen idag... inte bara dåliga saker även fast mkt av det är det, nerverna är ju på helspänn.

Men händer mkt positivt, Barnen utvecklas och säger så mkt gulligt. Imorse kollade Jamie på vårt smutsiga köksgolv och sa "pappa dammsuga sen". Haha så underbart. Men det blev inte pappa som dammsög utan det har jag gjort idag.
Alex pekade förut på skåpet med glas o sa "dicka", helt underbart när han kan berätta vad han vill!

Sen så har Pelle gjort klart en hemsida http://www.mastercardonline.se/ som förhoppningsvis kan hjälpa ekonomin lite på traven. En site med recensioner på mastercard kort. Nice.

En negativ sak var att jag var tvungen o väga mig innan operationen för hade papper att fylla i. Inget roligt att se, men kanske ett wake up call... inte för att det hjälper nu när jag kommer bli orörlig i någon månad... men kanske kan tappa några kilo på sjukhuset för där är ju maten så vidrig...

öhm tappade tråden, men det var lite från mig.

Inga kommentarer: