måndag, februari 22, 2010

Allt bra

Det var ingen fara med såret tyckte sjuksköterskan som kollade det och det var ju skönt. Dock ville hon vänta till utsatt datum med o ta stygnen, dvs på onsdag. På det sättet kunde hon kolla såret igen då. Sen var vi och bokade tid på kuling hos en sjukgymnast som hade utfört samma operation :) Så hon borde ju verkligen ha koll! Så även torsdag blir det en sväng till sjukhuset... Ett väldigt rännande men var väl inte helt oväntat just nu.
Jag fick även reda på att panodilen jag tar emot smärta orsakar svettningar så ikväll ska jag testa o endast ta den andra tabletten jag har o se om jag sover bättre! Vore himla skönt o få sova utan o vakna upp helt genomblöt som jag gjort sista veckan...

Bilder från februari finnes här:
http://www.facebook.com/album.php?aid=202844&id=595853985&saved#!/photo.php?pid=5055389&id=595853985

Inga kommentarer: