torsdag, februari 04, 2010

Bra dag

Har haft en bra dag idag trots allt.
Gick o sov igen när Pelle körde barnen till AL, sen så blev det dusch och ta det lite lugnt innan ungarna skulle hem.
Sen så åkte vi till Torp vid halv fem för o köpa 2 säsonger av en tv serie som jag ska kika på när jag ligger på sjukhuset. Jag har även lånat ett par serier av vänner. Så kommer överleva sjukhustiden tror jag.
På Torp hittade vi vad vi letade efter, vi mötte även upp Pelles mamma som anlände idag. Blev mat på Donken och så handlade vi lite kött på maxi då utbudet av kött i Lysekil är lite magert. Så nu har vi massor av kött i frysen :)
Nu är vi hemma igen, barnen sover och alla varvar ner vid varsin dator.
Vad det blir imorgon vet jag inte men dem pratar om att åka skidor så jag o Alex får väl hitta på något. Funderar på om vi ska åka till biblioteket och lämna in några böcker, men vi får se vad vi orkar med. Pelles pappa kommer imorn också.
Helgen blir dem kvar så jag har noll koll på vad som händer, troligen inget jättespännande...

Inga kommentarer: