torsdag, februari 11, 2010

Operationen har gått bra!

Allt har gått bra med operationen och läkarna säger att det ser jättebra ut hittills. Kirurgen ringde mig vid 12:30 ungefär och meddelade att allt hade gått bra och Maggan och Tom var inne vid halv 3 för att vara med när Nathalie vaknade. De tog då ut henne ur respiratorn redan då och hon var sen så pass pigg att hon kunde ring mig vid 18:30, vilket förvånade läkarna. Det är besökstid varje dag mellan 14 och 19, men det är redan ganska många personer som kommer i morrn så vänta gärna till helgen om ni hade tänkt besöka henne, eller kontakta mig innan och kolla så att det går bra så har jag förhoppningsvis mer information.

/Pelle

7 kommentarer:

Jeanette Eriksson sa...

Härligt att allt gick bra! Kram

Vita gänget sa...

Jätteskönt att höra att allt gick bra:-) Hälsa henne från Katta och Toffa i Borås:-)

cissi sa...

Guu som gott o höra att allt gått bra. Har tänkt på dig Nattis. :) Kramar Cissi

Fredrika sa...

Va skönt att höra att allt gått bra! Krama henne från mig och Thomas!

Anna T sa...

Hon är grym den tjejen!

Camilla sa...

Skönt att höra att allt gått bra! Tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp med något. Kramar Millan

Leijona sa...

Skönt att höra att allt har gått bra! Hoppas hon piggar på sig fort och får komma hem :)
kram!