lördag, februari 27, 2010

en blogg som faller platt

Mycket rör sig i huvudet och därför faller bloggen platt. Jag lyckas inte riktigt få ner tankarna och tröttnar. Det är väldigt mycket flashbacks från tiden på sjukhuset, så mycket som hände, så många känslor som flög genom kroppen och så lite som finns i skriven form. Många fragment och jobbiga stunder som jag kanske inte vill skriva ner heller men det flyger i skallen hela tiden. Antar att även fast tiden gått fort och förvånansvärt bra så har det varit väldigt traumatiskt med många känslor på kort stund. Mycket smärta och hjälplöshet, rädsla, otroligt stark kärlek, längtan, ångest och mycket annat...
Så eftersom allt detta finns i mitt huvud så kan jag inte ens få ner en vettig blogg med händelser från dagen. jag som i vanliga fall verkligen älskar o skriva.

Inga kommentarer: