torsdag, februari 18, 2010

Tar det lugnt?

Det är nu en vecka sedan jag opererades, när jag tänker så så är det rätt sjuk att jag sitter här och bloggar igen. jag var för 17 kopplad till en hjärt o lungmaskin, jag borde ligga döende i en sjukhussäng ;) Tacksam för att det inte är så iaf!
Den här dagen började bra då jag sov riktigt hyfsat inatt, svettas fortfarande mycket men sov iaf bättre. Sedan åkte jag med o lämnade barnen hos Anna-Lena då vi sedan hade tid hos verkstaden för o laga volvon. Följde med för o få lite händelser o luftombyte. Jag blir rätt trött snabbt men jag tog det lugnt och dem hade ju stolar o sitta på inne på volvo medan vi väntade på bilen. Dem lagade den på en halvtimma så nu har vi värme i bilen igen :) Sen åkte vi till ica för o handla lite, slutade med 3 kassar men nu har vi iaf för ett tag framöver. Jag bar inget alls och var så duktig så på att ta det lugnt ;)
Så var trevligt men när jag kom hem o öppnade mailen så vände dagen lite, ett tråkigt mail i inkorgen. ibland undrar jag varför man inte bara kan låta saker vara?! Nåja kanske bäst det som sker...

I övrigt idag så händer inte så mkt, Pelle ska hämta barnen och vi ska väl äta något. jag tänker försöka gosa med mina grabbar innan dem går o lägger sig för gud vad jag saknar att kunna umgås med dem på ett bra sätt. Bästa vore om jag kunde sätta mig på golvet med dem, men hur kommer jag upp därifrån utan att belasta bröstbenet?! omöjligt!

Inga kommentarer: