tisdag, mars 10, 2009

slö i skallen

Jag har spenderat större delen av dem sista dagarna med mitt egna projekt. Har knappt haft tid för annat, och mer tid på projketet blir det ett tag till.
Men just nu så slappar jag, orkar inte mer just nu. Sitter o ser på Narnia, sagan om prins caspian. Det är en mysig film o lagom anstängande för hjärnan. Barnen sover o pelle jobbar. Skööönt! Men får ha så satans högt på tvn eftersom datorn morrar.. jag är så trött på det! Önskar jag kunde byta den själv, men ska nog ta reda på vilken som låter o sen se till att vi köper hem en sån o sen får jag helt enkelt tvinga Pelle o byta :D Eller så får jag ta med burken till sthlm så lovade Hong att han kunde fixa det. Men tror inte den får plats i bilen dessvärre.
Shit alltså är helt slut, undrar om jag håller på o åka på förskylningen som båda grabbarna har. Stackars lilla Alex hostade förskäckligt inatt, stackars oss som fick lyssna på det också eftersom han blev så ledsen. Antar det gjorde ont i halsen... stackars lilla killen som ska behöva vara sjuk så mkt redan sitt första levnadsår. Hoppas det blir bättre när han blir äldre iaf.
Känner att trots att det var ett par dar sen jag skrev så har jag inte så mkt att berätta. Och inte händer det mkt i veckan heller..
kanske återkommer senare med mer inspiration i huvudet, nu ska jag se klart filmen!

Inga kommentarer: