lördag, mars 21, 2009

fortfarande lördag...

Är lite smått uttråkad här dårå, inget bra på tvn och inte min egna dator med mina egna länkar och grejer... men dagen har rullat på. Har sett endel på tv, slocknade både jag och Alex och vaknade av att det smällde i det lösa trppsteget i trappan här utanför. Pelles mormor var ute på promenad och kom förbi en stund. Vi satt o pratatde ett tag o sen bestämde jag mig för att ta sällskap emd henne en bit då jag ändå skulle till affären. Hade ju tänkt mig en pizza men när jag var i affären fick jag syn på den grillade kycklingen och det såg så gott ut :D Så köpt det och sen blev det lite godis och en cola för o lugna magen.. skönt o ha en ursäkt till colan ;) blev lite annat smått o gott också för att överleva dagen och morgondagen!

Dagen med stort D har nästan kommit, om ca 24h så är jag i Belgien o träffar Sandra för andra gången. Känns som att jag kännt henne hela livet, betraktar henne som min bästa kompis men ändå är det endast 2a gången jag träffar henne irl. Men vi har gåtts nästan varje dag på msn dem senaste 2åren och har nog pratat om allt. Det är aldrig pinsamt "tyst". Har sett fram emot den här resan sen vi bestämde att jag skulle komma nån gång där i julas.
Sen får vi se hur det går att flyga med Alex, förhoppningsvis är han lika cool vad det gäller det som han är med det mesta annat!
Nu ska jag ta hand om honom, vemv et, kanske blir en blogg till sen om jag orkar :P Rätt rastlös här då...

Inga kommentarer: