onsdag, mars 11, 2009

Idag påbörjade jag dagen med o träna på wiin, joggade 10min, körde lite yoga o så aerobics. Fick ihop 30 min innan jag tröttnade på eländet, men det räcker ju. Gjorde även mina sit-ups utöver det. Hade idag gått ner det kilo jag ahde gått upp häromdagen, skönt det! är motiverad till o gå ner nu igen, kämpar mot sockersuget och har försökt mig på nyttigare mat. Idag åt Pelle o Jamie fiskbullar så jag gjorde mig en pastasallad, men har insett att man inte står sig så bra på det... men ska jag gå ner i vikt så är det bara till o fortsätta kämpa! Åh bara för det fick jag världens godissug.
Sedär, nu kom jag hem fårn affrän, köpte russin och matlagningsyoughurt. Ska göra smoothie sen, fast inte på russin dårå uta på blåbär och youghurten. Tänkte bara vänta tills Pelle lagt Jamie.

Inga kommentarer: