fredag, mars 06, 2009

lite svammel på kvällskvisten

Sitter lite smått utråkad o med lite dåligt samvete här igen. Borde ha tränat ikväll, men nej då ist har jag ätit lite godis o slöat... Men fy vad jag känner mig rejält ur form träningsmässigt. Känns inte som jag orkar med nåt o framförallt är det dödligt tråkigt o träna just nu... Skulle kunna tänka mig vattengympa varje dag eftersom det är en social grej, men att träna här hemma i min ensamhet är värdelöst. Även fast jag ser på tv undertiden så blir det kämpigt iaf...
Ja jag svamlar lite ikväll, ibland kan det bli så :D
Har inte så mycket intressant o skriva om men jag har inget annat o göra :P

Söndag är tanken att vi ska åka till min mormor, o så kommer mamma o Lasse dit. Ska bli mysigt o träffa alla igen. Jag saknar dem!

Idag är det alltså bara 2 veckor kvar tills vi åker upp till sthlm. Sen den 21 åker Pelle, Jamie, Nalle, Anna och Johan till fjällen medan jag o Alex blir kvar i Sköndal för att på söndagen flyga till Sandra i Belgien! Det är alltså bara lite drygt två veckor tills jag kommer Sandra! Jag ser fram emot det enormt mycket! Sen blir det 5 dagar i Belgien o sen flyger jag hem till sthlm för att vänta en dag innan fjällenresenärerna kommer hem. Dem kommer hem den 28 mars då min kära mormor blir hela 90år gammal och jag o Pelle firar 5år ihop! Sen blir det väl typ en vecka i sthlm, har för mig att det var den 3e som vi skulle fira pelles morföräldrars guldbröllop. Önskar att jag hade kunnat åka hem till mormors födelsedag men blir ett sånt flängande så får nog låta bli. Får fira henne när vi kommer hem o vi har tid till det... Får ju huset den 6e april när vi kommet hem. Då blir det ju renovering o en jävla massa packande i lådor. Får nog faktisk ta o gå till ica o ragga bananlådor i veckan så jag kan påbörja packningen redan nu. Man kan ju tömma ur hyllor o skrivbord, ja sånna ställen man inte använder grejerna.
Exakt en månad kvar tills vi får vårt hus! iih!

Jävla vilket svammel det blev, har ni orkat läsa?
Nu ska jag se slutet på dne här knasiga filmen. Tack o godnatt!

Inga kommentarer: