fredag, mars 06, 2009

Shoppat

Idag har vi varit på torp o handlat lite kläder, framförallt till Alex. Men det blev även en tröja till Pelle, en t-shirt till Jamie o 2 pyjamasar. Alex fick 5 bodys och 2 pyjamasar, preis vad han behövde :) Jag fick köpt mig en bok på rean av en av mina favoritförfattare. Annars hittade jag bara en hårborste o mascara, men köpte ju precis nya kläder. Det blev även inhandlat 2 nya barnfilmer. En med babar som vi precis har sett, väldigt söt :) Nu rullar "knattarnas nya äventyr" fast har inte tagit oss igenom reklamen ännu :P
Sen hade mitt paket från Halens kommit så jag har fått mig en ny morgonrock. I paketet fanns även nya underkläder till både mig o Pelle plus en eltandborste som Jamie tyckte var myket spännande, vilket iofs var syftet med det inköpet. Nu kanske man kan få borsta hans tänder utan att brotta ner honom först... O så ser jag fram emot renare tänder även för mig själv! Pelle är lite larvig o tycker det är obehagligt med eltandborste så den blir min o Jamies.

Ikväll väntar Lets dance. Pelle kommer att vara hemma men ska spela så jag sitter nog bänkad precis som dem senaste fredagarna. Börjar ju tycka det är skoj :D

Nu ska jag fixa maten, fläskfilé med kantareller- mums!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott ;)
Kram

Anonym sa...

åh vad gott de lät!