torsdag, oktober 25, 2012

over and over again

Allt avlöser vartannat, igår kväll så spydde kära Jamie... jorå så att... positiva är att det bara hände en gång och inte har skett sen dess så förhoppningsvis blir inte flygresan imorgon lidande. En annan bra sak var också att jag fått tvättat golven, grabbarnas rum behövdes efter kräkningen så då blev hela lägenheten skurad när jag ändå var igång. Och liksom igår så går tvättmaskinen sig varm idag, vi har listat ut att vi har torkprogram i maskinen så nu brummar den hela tiden. Bara lite lakan och barnens matta kvar o tvätta... Tja hade jag inget o göra med o packa osv innan så har jag fått det nu ;) never ending...
Så inga äventyr med stackars pappa idag heller, regnet dessutom öser ner här så jag drunknade nästan när jag lämnade Alex i skolan... Kass vecka för pappa o komma hit, vi som alltid annars har så bra väder!
Nå, något jag ska kolla på i Sverige är ett riktigt regnställ för det jag har här håller inte tätt...

Inga kommentarer: