tisdag, oktober 09, 2012

Happy

Just nu mår jag rätt bra med mig själv, rent kroppsligt, det är bra men ändå farligt. Det som är bra är väl rätt uppenbart då självförtroendet ökar och självkänslan. Det negativa är att jag tappar motivationen att fortsätta tappa vikt och tappar motivationen att hålla mig till en sockerdag i veckan. Nå idag har jag hållit mig i skinnet och det tänker jag minsann göra fram till lördag!
Men det är roligt att höra hur smal folk tycker jag blivit, att jag kan inspirera andra med det jag åstadkommit. Jag tigger inte komplimanger här utan jag tackar för dem, man behöver lite bekräftelse ibland :) Har på många håll det sista fått höra hur mkt jag tappat och att jag ser bättre och bättre ut för varje gång. Makes me Happy, thank you!

Idag blev det städ o röj innan hämtning av Alex oxh sedan blev det fika/lunch med Ida och Trine till Jamie kulle hämtas. Lekparkshäng efter det och sedan hem och fixa middag...


Spelar på Idas mobil
Fikar på morrisons bland alla flugor
Lekparkshäng
Bus med mammi
Söta va?!
Jag vill ha mobilen mamma

Inga kommentarer: