onsdag, oktober 17, 2012

oj oj oj

Den här dagen kommer bli intressant, fortfarande dryga 38 graders feber och dessutom kräktes jag förut, troligen pga antibiotikan... Pelle ska på ett seminarium så jag är ensam hemma med Mollie... Hur ska jag palla det?! Snälla Annika hämtar Alex så det slipper jag iaf... förhoppningsvis kommer Pelle hem till ett iaf!! Hoppas Mollie tar en lång tupplur om en stund, hon har inte sovit så bra inatt, vet inte om även hon mår illa av den lilla mängd antibiotika hon får i sig men hon skrek sig otröstlig mellan 23-02 innan hon äntligen somnade! Jag har för mig att jag hade problem med nåt pencilin som liten, kanske jag råkade få exakt det nu... han frågade om jag var allergisk men jag minns inte ens vilket det var jag blev dålig av.... så jag sa nej, trodde inte dem hade samma saker här iaf... börjar ångra mig...
oh well wish me luck today!

Inga kommentarer: