torsdag, oktober 18, 2012

Jamen på detta stället avlöser symptomerna varandra... Just nu är jag yr i skallen, fast gissningsvis är det ett resultat av vätskebrist och sömnbrist. Vaknade ju strax efter 3 inatt och sen kunde jag inte somna om, strax efter fem när jag var nära o somna om så vaknade Mollie och ville äta och sen halv sex ville hon gå upp. Eftersom jag ändå var vaken gick jag upp med henne. Vid sju var jag dock tvungen att lämna in handduken och låta maken ta över. Sov till halv tio men vaknade upp till en suddig värld som inte riktigt lämnat mig ännu... Har trots det, som är mitt enda handikapp för tillfället försökt ordna upp detta kaos. Imorse diskade jag alla glas men sen orkade jag inte längre. Nu har jag plockat lite, skurat av bord och Mollies stol som blivit lite smått ohygieniska dem senaste dagarna ;) Jag kanske är hysterisk vad det gäller ordning osv men det är väl inte bara jag om inte vill ha 4 dagars disk ståendes på diskbänken med mögel frodandes i matresterna som man inte ens klarat av att skölja av?! Eller 3 lager skit o matrester på matbord och Mollies stol?! Nå ska se om jag klarar av resterande disk senare, men orkar inte just nu... Känner att kroppen arbetar med viruset, blir trött och svettig av minsta lilla. Men tar lite i taget, har ju inte bråttom, bara här blir någorlunda rent och fräscht till imorgon och det ska jag nog hinna med :)

Inga kommentarer: