torsdag, oktober 18, 2012

Askungen

Diskat, tvättat, städat, vilat, tagit hand om barn och bara varit lite sjuk idag. Ingen feber för tillfället och förhoppningsvis kommer det ingen inatt heller!! Imorgon fyller min Alex år och då ska jag vara frisk!! Dock är mitt bröst fortfarande ömt och rött och doktorn sa att om det inte var borta som imorgon så skulle jag komma tillbaka, han gav mig till och med en tid imorgon som vi bara kunde avboka om allt var bra. Tyvärr ser det ut som att jag behöver använda tiden om inte nåt mirakel händer inatt... Men febern får så snällt hålla sig borta iaf! Och illamåendet håller sig i schakt så länge jag äter regelbundet har jag märkt, vilket lite motsäger medicinen men försöker o hålla magen tom så länge som möjligt medan jag sväljer medicinen med banan. Får se vad doktorn har o säga om saken imorgon!
Jag har inget mer roligt att delge er tyvärr, händer inget spännande här alls. Att vara sjuk i Gibraltar är precis lika värdelöst som att vara sjuk i Sverige!



Är det såhär kameran funkar?!
Relaxing in my chair
Se på tv
Se på tv
helt inne i in bok

Inga kommentarer: