måndag, oktober 15, 2012

Its baaaack...

Så var min feber tillbaka, tror jag hade den redan igår då jag var orkeslös och trött hela tiden tills ja tog huvudvärkstabletter. Idag kände jag mig mosig igen så kollade tempen och hade då 38 grader.... Pelle hämtade barn och när han kommit hem med Alex och Mollie sov så la jag mig, sov 2h både jag och Mollan och när jag vakna låg tempen på 39. Detta suger!!! Imorgon måste jag ta mig till doktorn på och få detta kollat på något sätt...
Just nu är jag ensam hemma med Alex o Mollie för att Jamie är på scouterna och för att Pelle tycker det är viktigare o jobba än att hjälpa mig. Känner mig nära ett psykbryt då jag inte orkar nåt och man kan inte direkt säga till Mollie att sitta still o inte göra nåt dumt.... Pelle kunde bara tagit med barnen och roat dem under tiden scouterna varit och jobbat ikväll, men icke... Han är ist irriterad på mig som är sjuk, som om det är något jag vill och har valt :(

Inga kommentarer: