fredag, oktober 12, 2012

En review av min fredag

Fredag idag och jag friskförklarade mig själv :) Kände mig pigg och jag ville ut så jag dubbelkollade inte med termometern och det verkar ha funkat!
Imorse 5:45 stod jag och diskade eftersom min dotter slutat sova... sen gjorde jag allt klart för killarna med skolan och lekte lite med Mollie innan grabbarna vaknade och det blev läxläsning och så vidare. Städade hela lägenheten och gick ut på stan och uträttade lite ärenden innan jag mötte Pelle och hämtade Alex. När vi sagt hejdå till Pelle köpte vi smaskiga baguetter och gick till en lekpark och åt lite och lekte lite. Sen tittade vi lite på båtar innan vi mötte Ida och Najade med barn för o fika lite. Sprang o hämtade Jamie in emellan fikandet. Gick hem o lagade mat och nu är det fredagsmys, killarna ser på Cars och så käkar vi lite popcorn. Jag är inte jätteintresserad av Cars då vi sett den hundra gånger...


Hittade dessa på vägen från skolan idag, inte helt ovanligt...
Myser lite
Hihi
Jag är inte den som outar främmande men detta såg så lustigt ut, en välklädd man med skjorta, gubbiga shorts och finare skor och så dessa Jätterosa sockar!!! Han gick dessutom bredvid en dam med finkläder...
ge en slant och "statyn" rör sig, skrämmer skiten ur Alex :D
Lunch i parken
Mollie ville inte äta lunch...
Lite vatten är gott
Alex leker lite
Jollarna som ligger i hamnen här
Tittar på båtarna
Moi
Najade, Hannah och Mollie

Inga kommentarer: