måndag, oktober 29, 2012

Hade en väldigt fin söndag både vädersmässigt och personligt. Mamma o Lasse åkte till Sjöhistoriska museet med killarna medan jag höll mig i Stenungsund. Jag träffade först Sandra, vi gick på en promenad i det fina vädret och bara pratade, hur trevligt som helst! Sen sprang vi på Carro o så blev det en vända på torget innan Sandra behövde gå. Då handlade jag och Carro lite och gick sedan hem till henne och lagade lunch, jättemysigt! Sen var det meningen Anna skulle komma men hon fick förhinder så jag o Mollie gick hem och på den korta vägen hem somnade lillan så jag fick lite egentid innan hon vaknade och övriga familjen  kom hem :)
Sen klippte mamma mig och vi fixade middag, umgicks lite innan alla stupade i säng :) Bra dag!

Idag blir det lunch med Anna och sedan hem till min mormor <3 p="p">

Promenad i solen med Sandra
Vackra stenungsund
Mollie hos tant Carro
Hos Carro o busar
Carro
Carro hade en väldigt kul spegel :)
Somna i vagnen
Fick mms från sjöhistoriska museet

Inga kommentarer: