onsdag, oktober 10, 2012

Feber :(

Igår kväll var jag på after work med Trine, ja barnen sov så vi gick på Time out som ligger i samma byggnad som vi bor. Blev massa skitsnack o ett par glas, väldigt trevligt!!
Vaknade idag och hade sjukt ont i kroppen, jättesvag -orkade knappt bära Mollan men trodde att jag kanske blivit lite bakis så gick ut som planerat. Åt frukost med Pelle på hans stammisställe , träffade Trine och gick hem till Rosie och fikade. Hemma hos Rosie kändes det som jag skulle somna men gick hem med den lilla tv:n med inbyggd dvd och dvd-spelaren jag köpt av henne för 15 pund och gick till bussen. Tog mig till skolan och fick hämtat Alex,  vi tog bussen hem ala Zoombistyle och när Mollie sen sov middag så stensomnade jag på soffan. Alex var så snäll och lekte på sitt rum och väckte mig inte en enda gång!! När jag vaknade kollade jag febern för jag tänkte att såhär bakis kan jag väl inte vara av 2 glas... Jodå 38,2 hade jag... har nu tagit alvedon och svettas som en gris men har lite kraft tillbaka i kroppen och värken är tillfälligt borta. Som tur är har Pelle en hemmadag och jobbar inte i Marbella så han hämtar Jamie och tar alla barnen till fotbollen! Hade jag aldrig pallat!!! Så vi får se hur denna feber utvecklas...

Inga kommentarer: