tisdag, oktober 02, 2012

Tisdag hela dagen


Har fått mycket positiv feedback på mitt hår vilket är roligt eftersom dem allra flesta tyckte jag var dum i huvudet som klippt av mig håret och att det skulle bli tokdumt - I proved them wrong! Personligen är jag nöjd, vill bara ha nacken lite kortare å det blir lättare att frisera :)

Idag har jag varit och hämtat en present till Alex köpt begagnad, jag har även varit och fikat med Nikki och lilla lilla Maia. Jag hann tom med att köpa nya strumpor till Mollie innan jag hämtade Alex. Strumpor är kanske inte en sak man måste köpa begagnat när dem kostar 3 pund för 5st nya :) Gäller bara att gå till rätt affär för sådant, vem behöver högkvalitativa strumpor till en bebis som växer fort som attan?!

När vi hämtat Alex gick vi hem och mös med mamma mu, åt lite lunch och jag fick grejat lite också. Mollie tog sig en kort tupplur och passade på att kräkas lite över sig själv när hon vaknade... vet inte om hon har fått magsjuka nu eller vad det är, men hon har ätit 2 gånger efter det utan att spy eller bajsa så jag tror hon är ok...

Nu har vi varit och hämtat Jamie vid skolan och passade även på o stanna vid lekplatsen ett tag o leka. Släppte Mollie fri och hon var så lycklig, hon kröp runt på bebisavdelningen av lekplatsen där ingen av dem äldre barnen ville leka iaf och utforskade allt. Jamie ser man inte röken av på lekplatsen om ahn inte är hungrig eller törstig och Alex verkar ha navelsträngen kvar...

Mitt toasällskap roade sig med banka i badkaret imorse

Tripp trapp trull
Alex -Väldigt lik sin farbror Ola in my opinion :)
Nöjd Mollie kryper runt på lekplatsen och utforskar
Bild tagen uppifrån på lokföraren
Nu kör tåget!
Mollan utforskaren
Jag kröp in hit helt själv!
Löv är smaskigt!
Hihi

Inga kommentarer: