torsdag, september 30, 2010

Jobbsnack

Ja okej så det gick bra. Fast det var bara vikarie inte nån deltid som jag hade fått för mig. Så handlar kanske om nåt tillfälle i veckan så det blir till o fortsätta söka jobb.
Vi pratade länge o hon ställde frågor om allt möjligt, och jag ställde lite av mina frågor. Jag antar att det gick bra då jag ska provjobba nästa vecka. Alltid något, lite extra pengar som kan strömma in :)
men imorgon blir det o ringa runt lite efter några andra jobb, sätta upp sig som vikarie.

Pelle fick veta idag att han ska på en andra intervju till jobbet i Uddevalla så nu håller vi tummar o tår :) Bara han o 2 till kvar, vore fantastiskt om han kunde få det jobbet. Marknadsförare i Uddevalla! Finns nog inte så många chanser o få ett sådant där :)

1 kommentar:

Fredrika sa...

Härligt att få provjobba iaf! =) Kram