onsdag, september 29, 2010

Ny hårfärg =)

Idag har vi haft Pernilla på besök. En väldigt skön paus i vardagen! När Alex sov middag så tog vi fram färgburkarna och färgade varandras hår, har inga före bilder bara efterbilder, men Pernilla var ljus med blonda slingor och jag hade 3cm utväxt från en brun färg med slingor...
Förändringen...


Vi är jättenöjda båda två !
Vi har även hunnit med middag och en sväng in till Lysekil där vi lekte i parken och fikade på Björsells. På vägen hem körde jag upp till utkiksplatsen och visade Pernilla varför vi valde och bo i Lysekil. Hon som själv är uppvuxen vid havet förstod vad jag menade :)
Det har varit härligt med lite sällskap och avlastning med barnen! Jag hoppas vi kan göra om det snart igen!

Imorgon är det torsdag, då ska barnen till dagmamman och jag hinner kanske söka ett jobb eller två innan dem ska hem igen. Sen så blir det väl o fixa lite middag innan min mamma o eventuellt Lasse kommer för att passa barnen medan jag går på intervjun. Ska bli väldigt spännande att gå på intervju, jag kommer satsa på att vara mig själv, för i ett sådant här jobb så måste vi nog vara uppriktiga mot varandra och verkligen fungera ihop annars kommer det inte gå... Så jag är inte så jättenervös vilket är bra.
Sen får vi se om M o L kan stanna så jag kan gå på vattengympan också, vore väldigt bra isf, känner att jag behöver träna, speciellt då jag missar sjukgymnastiken på fredag då jag inte har någon barnvakt...

Inga kommentarer: