tisdag, september 14, 2010

Regnet öser ner och 2 små pojkar med låg feber. Ja så ser dagens morgon ut. Ingen dagmamma för killarna. Jag vill att dem ska bli friska snart så vi kan åka till sthlm till helgen. Jag vill det för deras skull och för Pelles skull och för Pelles morföräldrars skull. Personligen känner jag inte någon större längtan efter sthlm, hade hellre varit hemma och fått ordning på trädgården så man kan släppa det och gå vidare... Men vissa saker behöver man bara göra. Sen så är vi bjudna på 50-årsfest också. Jag är säker på att det kommer bli trevligt men jag har svårt o släppa påbörjade projekt innan dem är klara. Sen så är det ju inte gratis o åka till sthlm o tillbaka, bensin är ju som bekant rätt så dyrt...
Men det kommer lösa sig :)

Så idag händer inte så mycket dårå. Kommer nog beta av några barnfilmer innan dagen är slut...

Inga kommentarer: