tisdag, september 28, 2010

Saknar min grisbjörn!
Hoppas han kommer hem snart



Känns som att lusten runnit ur mig...
Jag kämpar inte längre med vikten och det syns... Nu har jag ivf kommit igång o träna igen så det kanske vänder... Men sen ekonomin gick omkull så är det som att sockret skriker till mig "ät mig!"... Jag hatar att jag gör det, att jag inte får tummen ur att träna här hemma mer eller åka iväg till Brastad o träna... Men som det ser ut framöver kommer jag ah minst 3 pass träning i veckan inbokad och det är alltid något :) Och jag bara måste skärpa mig med godiset, även fast det bara handlar om några rutor choklad per kväll så är det för mkt...
Och när jag misslyckas med vikten så skiter sig självförtroendet och när självförtroendet skiter sig så går humör och allt annat åt pipsvängen...
Ytterligare en operation hänger över mig och det känns som förra hösten, kan jag inte få en höst utan sådana besked?
Och appropå operationer, fan vad jag hatar mitt nya ärr! Det är rött och fult och förstör hela mitt utseende. Och varför ska det blekna där folk inte ser det men inte i urringningen?! Blää
Ja jag är nere idag, suprise...

Ska rycka upp mig nu och betala räkningarna innan jag ska vila lite. Har varit på sjukgymnastik och städat redan idag så har ju varit rätt produktiv ändå.
Efter att jag hämtat knattarna så ska vi fara till Orust och mormor, först ska vi handla lite åt henne bara. Ser fram emot att få krama på min mormor och se med egna ögon att hon finns kvar. Det skrämmer mig att döden bara är ett andetag bort och min mormor lever ju nästan redan på övertid :S

Imorgon kommer Pennan hit, det ser jag fram emot. Det har visat sig att jag har få riktiga vänner men såvitt jag kan se är hon en av dem iaf!
Vi ska färga håret när Alex sover och gud vad jag ser fram emot lite förändring, blir deppig bara av o se mitt trista hår just nu...

Inga kommentarer: