torsdag, september 23, 2010

Torsdag hela dagen

Idag har jag fått städat huset, iaf allt bortsett från toaletten. Det känns skönt, framförallt eftersom jag har ett litet hopp om att det kommer stanna rent lite längre än det normalt gör. Dels eftersom vi har lånat ut Nalle till Pelles bror under en period och dels eftersom jag är blåögd o dum ;) Haha, men man kan ju alltid hoppas!
Nalle är utlånad eftersom Ola och Madde ville testa hur det var o ha hund i deras lägenhet och deras vardag. Så vi får sen när björngrisen kommer hem igen. Kanske kommer han först om en månad då Pelles föräldrar kommer ner, det är iaf senast jag vill ha hem honom då jag redan saknar honom!

Annars idag har jag varit inne på arbetsförmedlingen, emn tydligen ahde jag itne gjort rätt när jag fixade min inskrivning så snopet fick jag åka hem igen efter 40minuters väntan... Men har fyllt i rätt nu så imorgon efter sjukgympan får det bli en sväng till! Man vill ju gärna få pengar innom den närmsta framtiden också, men jag vet hur snabba myndigheter osv är...


Jamie i sina nya långisar, han älskar rosa :)

Sen har jag hämtat dem här ^^ vackra prinsarna och umgåtts med familjen här hemma. Vi har fått reda på att vi har för lågt ph-värde i vattnet så vi bör inte dricka det (vilket vi inte har gjort sen November heller). Nu pratar vi om filter till brunnen osv... Så vi har vandrat runt till grannarna o talat med dem om det. Hos Greta o Torbjörn blev vi inbjudna så ungarna åt sig höga på kakor :D Men var trevligt o hälsa på där en sväng !

Imorgon är schemat fullspäckat. Efter att ha lämnat ungarna hos AL så åker jag direkt till sjukgymnasten för o träna. Efter det får det bli en svängom till ams igen då. Sen ska jag hem o söka några jobb jag har hittat idag :)
Vid två hämtar vi grabbarna o sen åker vi direkt till Skåpesund för en tur med båten och mys med mamma o Lasse :) Ska bli supermysigt o jag ser fram emot det!

På Lördag är vi bortbjudna till Vicky som har fyllt 35, även detta ska bli skoj!
Söndag hoppas jag på en tur till gymmet o sen behöver vi verkligen fixa i trädgården, då har det typ gått 3 veckor för Pelle också sen operationen så då kan han hugga i även han!

Inga kommentarer: